C.R7 Arkadaşlar benim defans oyuncularımın top kapması 2'lerde iken sattığım futbolcu baska takımda 5'lere çıkıyor bu neyden kaynaklanıyor ? Örneğin Diego Lugano Bendeki Performası: Sunderland Performası:
cagatay342 faullere bakılırsa ole bı ayar vardı sertlık dıe bunlar hardda sanırım oyuzden daha cok kapıodur olmadı faul yapıo
SanSaLvadoR **Farkındaysan yaptığı Faul sayısı çok fazla takım komutlarından top kapmayı sert yaparsan sendede bu ortalama yükselir ;) **