cimbomlueray exe dosyası nasıl yapılıyor. yama yapmak istiyorum ama exe ye çeviremiyorum yardım ederseniz sevinirim.
doublefirat winrarda 1 yada daha fazla dosyayı sıkıştırma yaparken sağ yanda bi sfx oluştur var ordan yapılıyo ayrıca forumda araştırmadığın belli çünkü bende bu yolu bu siteden öğrenmiştim ayrıca konu açılmıştı çünkü