Orjinal Mesajı Yazan: utku35
Arkadaşlar,benim bilgisayarda pes 6 var.pes 2008 i de yükledim.Şimdi pes6 silinmiyor.Yardım Edin.Yardım ederseniz şimdiden tşk:(
Nasıl silinmiyor?Yoksa uninstall dosyasını mı sildin yanlışlıkla?
PES6 kurulum dosyalarına gel.Orada Autorun veya Setup dosyalarını çalıştır.Böyle kaldrmayı dene.
Olmazsa program files daki dosyaları komple sil.Hiçbir yerde kısayolu kalmasın.
Kurulum dosyalarından Setup yaparak tekrar yükle.
Sonra kaldır.