Arkadaşlar, bu bir sorun değil! İngiltere'de uygulanan bir prosedür.
Orjinal Mesajı Yazan: Venom
Eğer bir oyuncu AB sınırları dışında doğmuşsa İngiltere'de oynayabilmek için çalışma izni alması gerekmektedir. Eğer oyuncu milli takımında oynamış ise çalışma izni çıkması kolaydır ancak aksine, oyuncu tanınmamış bir genç ise sorun çıkması muhtemeldir. Oyuncuların profesyonel futbolda geleceğinin olup olmamasına ve/veya milli takım maçlarının en az %75'inde oynayıp oynamamasına göre, çalışma izni verilir veya verilmez.
Ancak gerçekte bu kadar üstüne düşüldüğünü sanmıyorum. Oyunda dozu biraz aşılmış gibi. Bu oyuncuları pilot kulübünüze kiraya yollayın.