merhabalar.ben sheffield und.'la oynuorum.lige cıktıgımda brazilyada ve rusyadan adamlara trasfer teklifinde bulundum kabul edildi calısma izni icin beklemeye basladım sonra izin verilmedi ve bende itiraz ettim simdi oyuncular geldi suan kadromdalar andremanlara cıkıolar fakat oynatamıorum üstelik aldıklarımı 1 mac bile oynatamadan sezonu bitirdim.lütfen bilgisi olan birisi varsa yardım etsin. tesekur ederim