kalstroem6 Arkadaslar bir kac kisiyle oynadim,topu o kadar güzel sakliyorlarki,2 defans oyuncusuyla zar zor aliyorum,kendimse gelen ilk defansa kaptiriyuorum,bu top saklamanin bir sirri falan varmi?veya siz nasil yapiyorsunuz anlatirsaniz sevinirim?
ck. top ayağındayken e(hızlı koşma) basarsan top saklarsın. c tuşuyla da top adamının ayağına yapışır kolay kolay kapamazlar...
kalstroem6 onlari biliyorum ama Legendary modda ise yaramiyorlar,daha baska top saklama sekli yokmu? Yardimin icin tesekkür ederim.
Passenger http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=92934&pagenumber=1&perpage=10 burayı incelemelisin.