rona7 arkadaşlar 3d maça giriyorum bekliyorum sonra ya ekran kararıyor ya da epey beklememe rağmen açılmıyor.
Theo WaLcoTT neodeger bısı sorcam... fıfa manager 08 ekran kartı ayarlarına nerden bqcaz ben bulamadım belqı sne bılıyosun dur hanı o 1042x800 fln onları yardımcı olursan sewınırı... sımdıdden saol
ultrASlan1989 Orjinal Mesajı Yazan: eded neodeger bısı sorcam... fıfa manager 08 ekran kartı ayarlarına nerden bqcaz ben bulamadım belqı sne bılıyosun dur hanı o 1042x800 fln onları yardımcı olursan sewınırı... sımdıdden saol ekran kartının sürücüleri yeni mi?