Щїтсђ ќїлφ®, cm ile yükleme olmuyor, değişen bişey yok formalar eklemiyor, extra olarak verdiğin fb lacivert şortlu formayı cm de eklmedim onu kullanıyorum. Diğer formaları da onun gibi yayınlayabilirmisin. Bir de isteğim olacaktı, fenerbahçenin geçen yıl kullandığı altın sarısı formasını 08 için yapabilirmisin. (07 de yapmıştın)