Orjinal Mesajı Yazan: efe789
19 inc olmas mı:(:(
Olur ancak Monitorun Geniş Ekran yani üstten alttan basık mı Sinemaskopmu yani Sİnema dilinde yoksa normal mi Kare şeklinde Hafif dikdörtgen
4:3 versiyon Sinemaskop olmayan Widescrren olmayan
16:9 versiyonu Wİdescreen monitorler içindir..
Monitörü Widescrren(Geniş Ekran) özelliği olan üstteki linki
Monitörü 4:3 olan yani Normal olanlar alttaki linki indirebilir Monitorun boyutu her ikisindede farketmez ...