Arkadaşlar biliyoruzki bu oyun mx kartlarda aaçılmıyor amaaaa ufak bi kaç ayarla inanın bana akıcı bi şekilde oynayabilcez ben baya uğraştım 2-3 saat ama sonuca varabildim ztn önemli olanda bu.
Gerekli programlar
-3d Analyze
-Kitserver
-GameXP(biraz tehlikeli bi prog.)
Şimdi başlayalım öncelikle kitserver'ın yüklü olduğundan emin olun,sonra GameXP programını yükleyin makineyi resetleyin.Daha sonra 3D Analyze programını açalım ve SELECT'e basıp pes2008.exe yi bulalım işte bu kdr şimdide resimdekileri işaretleyelim.

pes2008 klasöründeki settinge girelim medium high işaretlenebilir ama denemeyin açmaz.....
Low 800x600 fullscreen bence ideal.
Veeeeeeeeeeeeeee oyundayız...Problem çıkarsa bu başlık altında belirtin yardımcı olurum
Sistem özelliklerim
Windows XP SP2
256 mb ram
Ge force MX4000
İntel 2.0