ozcsoft ilk önce yamasyı yapan arkadaşa eline saglık diyorum ama hocam cok hatalı 1.ligden takımlar düşmüyor 2.cıkanda olmuyor 3.menüler tam tersi örneğin kartları acıyorum ama kapalı kartları kapatırsam acık oluryor bende mi bir sorun var yoksa yamada mı
Q_Bar **Yok yaa doğru düzgün yapmamışlar hiç bişeyi, sende sorun yok yama berbat, yama değil yamama**