
ben: chelsea
pc: liverpool
liverpol ofsayta düştü.ben serbest vuruşu kullancam die beklerken bi baktım xabi alonso nun arkasından gösteri..noluo yaw derken adam yumuşakça vurdu topa aşırtma bi şekilde top süzülerek kaleye girdi..kalecide atsın die zaten ta nerde duruo..onca saçma şey görmüştüm ama bu kadarına yuh diyorum artık