asirin Ben bu oyun kadar saçma bir oyun görmedim. Adamlar oyunu zorlaştıracağım diye etmediklerini bırakmamışlar yahu. Oyunu oynarken etrafındaki kırılabilecek eşyaları uzaklaştırmam gerekiyor. En güçlü takımla en dandik takıma yeniliyorum. Gol olmuyor bir türlü. Kaleci bütün toplar karpuz gibi tutuyor. Rakip takım oyuncuları eğlene eğlene ceza sahasına giriyor hiçbir şey yapamıyorsunuz. Savunma yapsanız hücum edemiyorsunuz. Ne bileyim hiçbir şey anlamadım bu oyundan. Tat vermedi bana. Worldclass oynuyorum hep. Ama olsun. Hiç mi gol olmaz yahu. Bütün gollerim köşe vuruşlarından. İlk golü atınca bir yığın gol de atılıyor ama dediğim gibi oyundan hiç zevk alamadım.
yilmassh FIFA dunyasina hosgeldin dostum :-) bi duble ben sana Pes08 oneririm bole sinir ustune ii gelir
Passenger Herkes kendi düşüncesini aktarmak için ayrı ayrı konu açsa ne olur bu forumun hali acaba merak ettiniz mi ? :) kilit.