Tekrardan merhabalar arkadaşlar.
Bildiğiniz gibi ilk spiker gerçekten az konuşuyordu fakat yinede beğeni toplamıştı.
Fakat v2 nin yapılması gerektiğini anladım.
Peki v2 de ne var yahu? Hemen söyliyelim . Spiker artık oyunun tamamen içinde . Sadece faullerde köşe vuruşu kullanılırken ve de gollerde ingilizce konuşuyor. Ama genelde hep maç içinde.
Peki şimdi Beta Demo v2'ye ne dersiniz???
Evet diyor iseniz buyrun
link : http://rapidshare.com/files/82314821/TaskinMahmut_Turkcespiker_www.pesturka.net.rar.html
rar şifresi : http://www.pesturka.net
Peki full de sizleri ne mi bekliyor???
İşte iki örnek gösterelim...