D.V.S 7 oyuncu aramaya girdiğin zaman (Artık kullandığın skine göre) sağ veya sol taraftaki menüde oyuncu, personal felan yazar personal e tıklıcan...
TuNdRaLoWeR eet muhammet doru sölüo sağda üstte yada solda üstte ufak bi kutucuk war oraya tıklıycen..
Canerati10 **evet futbolcuları görür.sağ veya sol ağaç menüde de(hangisini kullanıyosa) futbolcuların altında personel diye yazar.deneyin isterseniz.eğer yazmıyosa skinde problem vardır. **