ATASHOW merhaba arkadaşlar ben oyunu kurdum mukemmel lakin bir sorunum var ekran kartındanmıdır nedir anlamadım çok yavaş donuyor aralıklarla oyun bunun bir çözümü varmı acaba ki ekran kartımdada sorun olacağını sanmıyorum ama :S
ATASHOW arkadaşım makina özellikleri tam pes in aradığı özellikler ama settings e nereden bakıcam acıklayabilirsen cok seviniirim ilgilendiğin içinde ayrıca tşk ederim
C.Ronaldo10 **Settingse Bigisayarım/Yerel Disk C/Program Files/KONAMI/Pro Evelotion Soccer 2008/ Dosyasının İçinden Girebilirsin**
ATASHOW tşk ederim arkadaşım ... peki bunda nasıl bir ayar yapmam lazım normal şekilde olması için görüntülerin