Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: SanSaLvadoR Milletin kariyerinde çatır çatır atıyo bizde ayağına top gelmiyo :) seninkde şansızlıkdır.
TuNdRaLoWeR guzman kadar iyi bi forwet warmı ya..bide ilk sene çatır çatır atmaz..2-3. senelerinde çattttttttttır çatır atar;)
karems Valla benim fenerbahçe kariyerimde biçok oyuncunun ayagını kesti ve bana kezmanı sattırdı gerçekten süper bi adam ama onu alıştırmak lazım biraz sorunlu bi oyuncu.
tosba91 atnı şekilde bende buonanotte oldu adamlar barcaya 30 m e satmaktan bahsediyo ben bedava yolladım hemde kayseriden...yanlız benimkine 1 buçuk sezon şans verdim...daha fazla verilecek fırsat olmaz herhalde...
wwwrwww Guzmanı daha yeni aldım 5 maç oynattım 19 yaşında ve 6 gol attı ilk gelidiğinde potansiyel 4 yıldızdı şimdi 8 yıldız gösteriyo bayağı iyi daha öncede Galatasaraya almıştım orda 5 sezon oynattım 27 milyon $ a satmıştım iyiii oyuncuu :)