arkadaslar hepimiz biliyoruzki konami pc versiyonunda microsoftun xbox gamepadini kullanmis ve online moddada msjlasirken bu padin tuslarina gore msjlar yerlestirilmis, benim merak ettigim su yeni cikan bi yama var bu senenin super patchi diyolar, iste onda bu padi ps2 padine donusturmuslermi ve donusturmuslerse onu ayrica tek bir yama olarak yayinlayabilecek birisi varsa anlindan opucem :)
artik online modda x'e basinca veya ucgene basinca hangi msji mac esnasinda secebilcegimi anlamak istiyorum :)