Arkdaşlar herkes bilir fm2007de 100 yıl üst üste bütün kupaları alsanızda aziz yıldırım stadı büyütmüyordu 2008 senesinde bütün uğraşlarıma değdi stadı 62000 kişilik oldu ben üstü kapanı açılır bir stad bekliyordum ama buda iyi
NOT:Ne Şampiyonlar Ligi Kupası Nede UEFA Kupasını Aldım Sadece Ligde 3 sene üst üste ligde sampiyonluk , 3 sene üst üste fortis kupası ve 3 sene üst üste Türkiye süper kupalarını aldım.
Yıl : 29 Eylün 2010
