pes 2008 ve ileri gelen oyunları oynamam için ideal bir ekran kartı almam gerekişyor şuan 2008 oynayabiliorm ama en düşük mod da oynayabiliyorum vede donmalar gerçekleşiyor bunun için ekran kartı almak istiyorum
p4 2.6 işlemci 512mb ram 128 ekran kartı(şuanki) 80 gb hard disk
anakart ın 8x agp si var pcı desteği yok o yüzden seçeneklerede kısıtlı yardımcı olursanız sevinirim ;
tŞk