Sag0k3y http://www.youtube.com/v/dEX1mb9o2LM>http://www.youtube.com/v/dEX1mb9o2LM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
TheadoR http://www.youtube.com/v/YZIupWO1SfI>http://www.youtube.com/v/YZIupWO1SfI type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Buda Benimkisi :) *SİZCE HANGİSİ DAHA GÜZEL ?*
Sag0k3y kardeş seninkide güzel olmuşda sende bişi isticem senin slayt programının setup u varsa koysana ?
ScRyedd kardeş seninkide güzel olmuşda sende bişi isticem senin slayt programının setup u varsa koysana ? Buyur arkadaşım. Windows Movie Maker Gerçi senin bilgisayarındada var aslında "Başlat-Programlar-Orada görürsün WindowsMovieMaker..
Sag0k3y Orjinal Mesajı Yazan: S.P.D kardeş seninkide güzel olmuşda sende bişi isticem senin slayt programının setup u varsa koysana ? Buyur arkadaşım. Windows Movie Maker Gerçi senin bilgisayarındada var aslında "Başlat-Programlar-Orada görürsün WindowsMovieMaker.. evt varda girince hata veriyor çalışmamın ortasında saolasın kardeş