Selamlar arkadaşlar. Bilmiyorum kaçınızın dikkatini cekti ama bu pas adam kacırma ve arapas konularında oyunda sanki bir tutarsızlık var gibi. Mesela ataga cıkarken verdigim ara pas öyle acık gidiyorki benim adamdan önce genellikle rakip kapıyor. Aynı ara pası rakip kalenin ceza sagsına yakın yapınca bu kezde tam tersi nerdeyse benim adamın arkasına atıyor. Pas konusda ver kaçlar dışındaki paslarda acayip bir tutarsızlık var. Bir basıyorsunuz tam adama gidiyor veya yakınına ama bir basıyorsunuz hiç ilgisi alakası olmayan kısa bir pas oluyor. Bunu gercekcilikle bagdastırmak istiyorum ama gercekte bile böyle sacma sapan paz olayı asla olmaz. Bu konuya dikkat eden oldumu acaba ?