KennyOii ESL Organizasyonundaki tek Türk takımı olan TurQuality Pazar günü katıldığı ve Avrupa' nın en iyi takımları karşısında mücadele ettiği büyük organizasyonda 4.olarak bizi onurlandırdı ve hiçbirşeyin imkansız olmadığını bize bir kez daha gösterdi.. İlk turda kolay bir rakip gelirken 2. turda Polonya devi team.DELTA vardı zor geçen maçta kazanan TurQuality' nin önünde çeyrek finalde bir dev daha geçen yılın Electronic Sports League(ESL) Clanwar Ladder Şampiyonu NoA çoktan galibiyete şartlanmıştı bile Avrupalı dostlarımızın hevesini kursağında bırakmaya zaten alışık olan temsilcimiz kolay lokma olmadığını göstererek yarı final biletini cebine koydu..Bu kez rakip çok daha güçlüydü...Rusya' nın en iyi oyuncularını bünyesinde barındıran ve ESL Major Series(EMS) şampiyonu RAGE ile oynadığı yarı final maçını 11-9 kaybederek 3.lük maçına çıktı ve 2005 yılından bu yana Progaming konusunda adından söz ettiren team.Dignitas ile oynadıkları maçı 13-7 kaybederek ilk defa katıldıkları büyük organizasyonda Avrupa' nın en güçlü 4. takımı olarak isimlerini yazdırdılar.Şampiyonluğu ise Polonya' nın en iyi takımı olan PGS.Pokerstrategy.com' u 10-10 biten maçta gol averajıyla yenen Yarı finalde elendiğimiz Rus temsilcisi RAGE oldu.. Biz de soccercenter.net ailesi olarak Eren"SLeviN"Güldaş ve takımına teşekkürlerimizi bir borç biliriz. Takım Kaptanı:SLeviN Orga:LuNaT1C ve SuiKasT Oyuncular: berkowic,Ekselans,Nadson,Sart,VoLTaGe,WolBorq,xylm,YuRY
LuNaT1C Gerçekten bizim için süper bir başarı oldu.Hele NoA'yı eledikten sonra acayip olduk:D RAGE'ye de 11-9 yenildik:( ama olsun buraya kadar gelmek bu kadar iyi takımlar arasında çok iyi.Umarım ileride çok daha iyi yerlere geleceğiz.Teşekkürler.
Ekselans Takım adına çok güzel bi başarı, bu turnuva için bu yeterli gibi gözükebilir ama hedeflerin en üst seviye oldugunu herkes bilmeli.. Bu takımla çok ilerlere geleceğimize gönülden inanıyorum..
YuRY Çok güzel bir başarı oldu.ilerki zamanlarda daha da güzel başarılara imza atacağımıza inanıyorum. ;)
SLeviN **Tüm takımıma tekrar teşekkür ederim bu iyi oyun ve sonuçtan dolayı.Umarım daha da iyi olacağız.** :)
Taciturn bu kadar kişi bi takımdamı oynuyo bu turnuvayı tanıtan bi site var mı yada biri bana anlatsın çok merak ettim