Sag0k3y Orjinal Mesajı Yazan: ossss Yorumlar için sağolun.Devamı gelecek. iyi iyi süper merakla bekliyorum facelerini sabriyi yaparsan sevinirim :D
ossss şu an iniesta üzerinde çalışıyorum.oyuna baktım facesini yapmamışlar.bu arada ckas9999 abi saolasın resim lazım olursa isterim senden.
ordulugenc arkadas kmse forumda ugur uçarin ve baris özbekin face'ini yapmamis.. facemakerlere sordum, bi tek ben degil yapmak istemiyolar.. senden gorelim bunlari.. Basarilar devamini bekleriz..;)
ossss iyi iyi süper merakla bekliyorum facelerini sabriyi yaparsan sevinirim :D ckas9999 abi neco arkadaşımız çıkarttığı bi facepatch'te sabriyi yapmış.Oradan indirebilirsin;)
Sag0k3y hmm yaw o yapıyor zdata halinde vermiyo o yüzden ben zdata haline getiremiyorum bu arada bana abi demene gerek yok arkadaşız hepimiz :D
ossss Orjinal Mesajı Yazan: ckas9999 hmm yaw o yapıyor zdata halinde vermiyo o yüzden ben zdata haline getiremiyorum bu arada bana abi demene gerek yok arkadaşız hepimiz :D ok anladım.isterden pmden sana anlatabilirim.
ali2can Orjinal Mesajı Yazan: ckas9999 hmm yaw o yapıyor zdata halinde vermiyo o yüzden ben zdata haline getiremiyorum bu arada bana abi demene gerek yok arkadaşız hepimiz :D Biggui indir aç onu sonra Newe bas sonra zdatanın ismini yaz 68 yaz mesela import gibi bir seçenek var oraya tıkla sonra face dosyalarını seç olsun bitsin;)
Sag0k3y Orjinal Mesajı Yazan: ossss Orjinal Mesajı Yazan: ckas9999 hmm yaw o yapıyor zdata halinde vermiyo o yüzden ben zdata haline getiremiyorum bu arada bana abi demene gerek yok arkadaşız hepimiz :D ok anladım.isterden pmden sana anlatabilirim. tabiki gönderirsen sevinirim