barbar0s arkadaşlar ben ne zmn pesi açsam int. bağlantısı gidiyor başka birinde boyle bi sorun olan birisi warmı yardım edermmisiniz
can_tug Evet bende de öyle bir problem var mesela geçen gün oyun sırasında rapidden dosya indiriyodum oyundan çıktım baktımki hata vermiş yarım kalmış..bir de oyundan çıktıktan sonra hemen girmiyor nete
barbar0s ya neden oluyo ki anlamadım oyuna giriyom bieşyler iniyo oyundan çıkıyom int. kopmuş uyus oluyom eğer buna bi çare bulan warsa yazsın lütfen