Fenerbahçe 'mutlu' döndü..69-76
Beko Basketbol Ligi'nin 15. haftasında Mutlu Akü Selçuk Üniversitesi ile Fenerbahçe Ülker karşı karşıya geldiler ve karşılaşma Fenerbahçe Ülker'in 76-69 üstünlüğü ile sona erdi.
*Özellikle son periyodu büyük çekişme içinde geçen maçta, konuk ekip rakibinin hatalarını iyi değerlendirince karşılaşmadan 2 puan ile ayrıldı.*
Bu sonucun ardından Fenerbahçe Ülker puanını 26'ya yükseltirken, Mutlu Akü Selçuk Üniversitesi 20 puana yükseldi.
bazı bölümlerde zorlansakda alabildik maçı,solomon yoktu bugün nedenini bilmiyorum ama olsa daha kolay sayı bulabilirdik heralde.Tebrikler Fenerbahçem.