erdemmm23 Arkadaslar beşiktaşla 2 sezondur sampiyonlar ligine katiliyorum ama kuralari izleyemiyorum eleme maçi bitince hemen bi haber geliyo a grubu milan man. uni ve grassopersle eşleştik die o kadar buda mı bug .
designR bana ikinci sezonda oldu. austruia wien i eledim. sonra direk grup geldi. ilk sezonda olmamıştı.