Tsl için türk hakemler olsa ne iyi olur. Yapalbilen varsa lütfen söylesin.
FIFA08 Yamaları bölümüne açsaydın daha çok ilgi görürdü.
**arkadaş sana katılıyorum tsl türk hakem olsa daha güzel olur**
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: