akrep_da **Sevgili soccernet üyeleri sizden bir ricam olucak Bana Fifa 2008 manager modu Kayserispor için yani Kayserispor'a alabileceğim kapasitede oyuncular söylermisiniz..Şimdiden teşekkrüler..**
Kayserili.89 mehmet yilmaz ; Yattara ; Ismail Bouzid ; bende kayseri spordayim mangerde moda bu oyunculari transfer etim bide bilal azizi al
rapboyz kaba diawara(frvt_gziantp)mehmet aurelio(ort_fb)ferrari(def_roma)m.gonzalez(ort_r.betis''şiddetle tavsiye ederim=)bunlar hem ucuz futbolcular hemde güzel oynuyorlar şahhsen düşük bütçeli takımlarda hep bunları alıyorum