ysfgs Acaba fifa 2008 de pek bilinmeyen şık hareketlerin tuşlarla nasıl yapıldığını bilen varsa lütfen söyleyebilirmi.
ali2can http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=90208&pagenumber=1&perpage=10;) Biraz araştırmacı ol.
FbHackman http://soccercenter.net/forum/konu/100116/FIFA-08-Joystick-hareketleri-Burada. bunlarda joystick hareketleri