James Sunderland full derken neyi kasdetiyorsun.High de oynuyorum ama çözünürlük 640,480 diğerlerinde kasması normal mi
d.guenduez **PES 6 konusuna PES 2008 konusu açmışın çok mu uğraştın pes 2008 forum yerine pes 6 foruma bu konuyu açarken?? **