Arkdaşlar PES 2008'i heyecanla yükledim.Ama oyunu açmak için tıkladığımda karşıma mavi bir ekran çıktı ve üzerinde yazılar.Windows bi hata veriyordu.3 kere oyunu yüklemeyi denedim farklı cdlerden denedim ama aynı.
Laptop kullanıyorum ve özellikleri : 256 MB GeForce TC 7400, 2GB Ram, Windows XP
Yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler...