arkadaşşlar bendeki pes6 sanırım ripli..oyunda spiker ve müzik yok ayrıyeten oyunun menüsü sadece tek şerit yazı halinde geliyor,ilk ekran... peki ben bi stadyum ekleyecek olsam nasıl yapacağım...dat dosyasıının içinde sadece 5 tane dosya var onlarda; 0_sound.afs , 0_text.afs , e_sound.afs , opmov , u_text.afs bunlardan ibaret... klasör felan yok başka...yardımcı olursanız sevinirim...