ya cidden çok güzel ya hayran kaldım fakat oyunda türkçe den çok ingilizce kelimeleri duyuyorsunuz.sadece gol pozisyonlarında we önemli bir kaç futbolcu da türkçe spiker dewreye giriyor.ama güzel gayet umarım bir an önce full versiyonu çıkarda hepimiz pes 2008 in tadına warabilelim iyi günler