ozankaraman ya taşkın abi bu yamada gol olunca freekicl olunca kart gösterince laf demiyo bi onlarıda importlasana
dual_head_eagle Teşekkürler BETA versiyonu deniyorum, full versiyon Türkçe spikeri dört gözle bekliyorum. Emeğinize Sağlık. Orjinal Mesajı Yazan: Keril61 eeee...winrar sifresi ne:mad: RAR Şifresi: http://www.pesturka.net
dual_head_eagle İndirdim kurdum. DEMO olduğu için çoğu hala orjinal spiker ama ses tonunuz yakışmış. Tamamlandığında daha güzel olacaktır. Teşekkürler tekrar. Full olanını bekliyoruz.
ScRyedd Orjinal Mesajı Yazan: erdemertanfb abiler bu 4 partlı olan fulmü Hayır kardeşim Full Değil.. Sadece Afs programını kullanmayı bilmeyen arkadaşlara kolaylık olsun diye upload ettim.
ScRyedd Orjinal Mesajı Yazan: hasan57. yaaw beyler bu cd ci den aldığımız pes 2008'e de olur dimi :confused: :D :) :( Olur tabii kardeşim :)
TaskinMahmut işte olduğum için gündüz olamıyorum . kusuruma bakmayın. şimdi geldim . teşekkürler şimdiden yorumlarınız için arkadaşlar. site yönetiminede göstermiş olduğu ilgi ve alakadan dolayı çok teşekkür ederim.
bundyy Ben pes2008 i playstation2 de oynuyorum ama spikerin nası olduğunuda açıkcası merak ediyorum. Oynayan arkadaşlardan birisi "youtube" e bir video koyabilirlerse enazından videosunu görme şansımız olur. Ayrıca bu zorlu çalışma için sabrından dolayı TaskinMahmut u tebrik ediyorum.
bulkane Tekrardan tebrik ederim arkadaşım. İnşallah söylediğin gibi tam sürüm spikeri de hazırlayabilirsin. Allah muvaffak etsin. Kolay gelsin, başarılarının devamını dilerim. Şu pes 2008 i oynayamadğıma üzülüyorum.
Vestel2007 sağol taşkın abi:d ____________________________________ http://www.youtube.com/v/XO0z-cFqnLw>http://www.youtube.com/v/XO0z-cFqnLw type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> http://www.youtube.com/v/XO0z-cFqnLw&rel=1>http://www.youtube.com/v/XO0z-cFqnLw&rel=1 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355">