himan Arkadaşlar ben d1 liginde 32.hafta maçımı oynuyordum.Maçı 2-0 kazandım ve kupa kaldırdım. Ana menüye geçerken bana şu hatayı verdi.Nedeni sizce ne olabilir. Yardımlarınızı bekliyorum.SAygılar
LoRy banada geldi türkçesi "klasik oyuncular şuanda kullanılabilir.Lütfen kaydı kontrol edin" ben bişey anlamadım :)
himan bir de ben şu ana kadar böyle adamlarla röpörtaş falan görmedim bundan kaynaklanıyor olabilir mi ?? ((arkadaşlar bir de ben çim yaması yükledim ancak tüm stadlarda çıkmıyor. O stadlarda çıkması için ne yapmalıyım)))