cocojombo Emeği geçenlerin eline sağlık bende hiçbir problem olmadı çokda hoş oldu benim ekrandan bir görüntü
galatasarayli67 takım isminin gözükmesini istiosan fifa 08 ayarlarından takım ismini göstermeyi ewt dersen gözükür;)
Dejavoo Walla Çok güzl olmuş ama bide ligtv logosu solda diğer skorlar sağda olsa daha süper olr başarılar
tturkuazz walla güzel olmuş.sen güzel yapsan bile fifa dandirik oyun olduğu için fifaya yakışmıyor.bu tam pes2008 e oluyor.ama güzel yapmışın saol...!fifacittu yada teşekkürler.
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 takım isminin gözükmesini istiosan fifa 08 ayarlarından takım ismini göstermeyi ewt dersen gözükür;) Ben Bunu Biliyordumki Saten;)
soccerdelisi adamın hesabını kapamışsınız yani banlanmış niye konuları kitlenmiyo:s yamada güzel bu arada