merhaba arkadaslar bnım buyuk bı sorunum var bazı menu seslerı oyundakı sesler hep gec kalıyor nı ara bılgısayarıma codec yukledım sorada vıdeolan yukledım su anıkısıde sılınmıs durumda ve oyun bu hala geldı bı de en onemlı sorunum afs ıle cs ımg ı actıgımda adx player ablemı gozukmuo nasıl duzelte bılırım sımdıden yardımlarınız ıcın tesekkurler:D