bn şuan gs yi yöntiorum ve bişey dikkatimi çekti bazen santra yaparken orta noktada sadece 1 oyuncu oluo o da karşısında kimse olmadıı için topa vurunca topu direk karşı takım alıo ve genelde böle olduunda şaşkınlık oluo bnm oyuncularda ve ardından gol gelio bu niye olabilir lütfen yardımmm şmdiden saolun