scream07 pes 2008 in tuşlarını fifadaki gibi ayarlayabilirmiyiz?(fifadan pes yeni gectim forumlara bakma fırsatım olmadı ö.d.) bir yama program falan var mı? yardımcı olursanız sevinirim......:) :o
sedat_gencfb arkadaşım bende böle konu açmıştım keşke açmasaydın :D ama neyse eet bende istioyorum ayarları verirseniz çok ii olur :D
landy_land evet tuslari ayarlayabilirsin pes2008/settings.exe belgesi var ona tikla keyboard yazar ordan tuslari ayarlayabilirsin.
celestial arkadaşlar başlat menüsünde ki sttingsten yapacaksınız tuşları orda istediğiniz gibi ayalaryabilirsiniz