Selam kardeşim.
Öncelikle belirteyim özelliklerine bakılırsa biraz zor oynaman.
Oynarsın ama düşük detayda olur.
Bende oyun olmadığından resimli anlatamıyorum.
Oyunun yüklü oldupu konumda "Settings" dosyasında;
Use Frame Skip işaretli,
Wait for vsync işaretsiz,
Nultfy movie playback işaretli olsun.
Çözünürlük olarak 1024x768 olsun.Kasma olursa ki olacaktır.800x600 ü denersin.
Detay olarak; Önce "Medium" u seç.Bir hata verirse çaresiz "Low" u seçeceksin
Windows çözünürlüğün de 1024x768 olsun.
ATI catalyst oluyor sanırım nvidia gibi kontrol paneli var.Orada da vsync ayarı olması lazım.Kapatabilirsin.Antialiasing ve Anisotropic settings bunları kapatabilirsin.Kaliteye ayarlanmış olabilir standart olarak performans ı seçebilirsin.İmage settings gibi bir ayarı olması lazım.
Kontroller konusunda üstad arkadaşlar yardım edebilirler.Pek bilgim yok o konuda.