Arkadaşlar bildiğimiz üzere kitserv 7.1 çıktı ve artık lig kupa ve master lig de forma seçebiliyoruz ama bazı arkadaşlarımı yüklemede ve çalıştırmada sorun yaşamışlar onlar için elimden geldiğince bi anlatım hazırladım.
İlk önce bende pes 2008 i uninstall yaptım patchlerim silinmesin diye img klasörünün yedeğini aldım
daha sonra pes 2008 i yeni den yükledim.
yükleme bittikten sonra crack yapmadan http://rapidshare.com/files/81433717/PES2008Patch1_20.rar burdaki patchi indirip kurdum.
daha sonra http://rapidshare.com/files/81435103/PES2008.rar adresinden bu dosyayı indirip bunular crack yaptım en sonda kitserverı çalıştırdım ve oldu bu kadar basit.
Anlatım tamamen bana aittir alıntı değildir.