
Fifa 2008 Pencere Modunda Oynayıp Bir Yandan Msn ni Kontrol Etmek Sizin Elinizde...!Alta Almaktan Bıktık Fifayı İşte Sadece Komuta Yazacağınız Bi Yazıyla FifaYı Pencerede Açın...!
"C:\Program Files\EA Sports\FIFA 08\FIFA08.exe" -small_screen -windowed
kısayola sağ tıklayın özellikler - hedef yoluna üstteki kodu yapıştırın... yada
fifa başka yere kuruluysa......
bunu hedefin sonuna yapıştırın...! -small_screen -windowed dikkat edit" -small" yazısının önünde boşluk var...D:D:D:D
Ayrıca Fifa Açıkken Normal Yada Küçük --- ALT+F4 e basarsanız Direk Kapanıyor...!