UADogukan Arkadaslar fifa 07 stadyumlarını fifa 08 e CM08 ile importlamak istedim ama stadyumlar çalışmadı. Fifa 07 stadyumlarını fifa 08 uysrlsysn bi yama varmı varsa paylaşırsanız sevinirim
BLACK EAGLE5 KARDEŞİM FORUM TSL 14 STADYUM DİYE BENİM AÇTIĞIM KONUYA BAKARSAN İSTEDİĞİNİ BULURSUN OK AYRICA DETAYLI ANLATIMDA MEVCUTTUR
.seRKan. Bende aynı şeyi denedim fifa 07 den Atatürk olimpiyat ve üç büyükler yamasındaki stadları fifa 08 attım hiç sorunsuz çalıştı:D