Pes 2008 güzel olsa da canımı sıkan taraflar var. Kaleciler topu çok fazla sektiriyor, ve ne hikmetse o toplar da hiç kornere çıkmıyor ve hep benim adamlarıma geliyor boş kaleye goller atıyorum. Tamam öne geçmek güzel ama:) yine de bu goller beni hiç tatmin etmiyor. Bir de yandan gelen toplarda top karşı tarafın, kafasına gözüne bir yerine çarpıp, kendi kalesine gol oluyor. Ben de sinir oluyorum, adam kütük gibi dururken gelip nasıl çarpıyor, daha doğrusu adam neden kütük gibi durmaya devam ediyor anlayamıyorum. Yani anlıyorum tabii ki yapay zeka sorunu fakat, acaba yeni yamalarda bunlar düzeliyor mu? Düzeliyorsa orjinal olmaya oyuna nasıl yama koyabilirim? Ya da eskiden bu sitelerde fifa için oynanabilirlik yamaları yayınlanırdı, şimdi de pes2008 için yapılma durumu olabilir mi? Şu sorunlar bi halledilse de pes2009'u beklemek zorunda kalmasak, konami nasıl bu kadar hatalı bir oyun piyasaya sürebildi bu sene anlayamıyorum, aceleye getirdiler galiba...