deniz kardeş bişey sorcam sana ,ben bu faceleri Pes 2007 ye atsam olur mu kii??
Bir de ben Pes 2007 deki faceleri We8 e nasıl atabilirim ?
yardım edebilir misin , kimseden cevap gelmedi, sen biliyorsun bu face işlerini diye sorayım dedim..yardımını bekliyorum..