Steven http://www.youtube.com/v/IiQcrcDWZag>http://www.youtube.com/v/IiQcrcDWZag type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
erhanerhanerhan Arap spikerlerın mac anlatısı gıbı yok. http://www.youtube.com/v/MhIJWbJxGek>http://www.youtube.com/v/MhIJWbJxGek type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> buda ronaldınho nun golu :rolleyes: