jks slm arkadaslar ben sahsen daemon tolls ile kurulumu yaptim oyunun fakat oynama oynayamiyorum.mesela fifa 2008 daha kolaydi kurup oynamak icin ama bu öyle degil.lütfen yardimci olursaniz sevinirim.sizlere simdiden cok tsk ederim ilginiz icin.saygilar