BLACK EAGLE5 Arkadaşlar aranızda tezahurat yaması yapabilen versa ricam Tsl takımlarının hepsi için full bir tezahurat yaması yaparsa çok süper olur oyunu daha zevkli oynayabiliriz
sedat_gencfb ewt arkadaşlar fifa 07 deki tezsahuratları 08 e uyumlu yaptılar ama kaliteli olmadı ses felan fazla yok o yüzden yapmayaı bilen bi arkadaşımız yaaprsa sevinirz.şimdiden teşekkürler
mhmmdsvl http://www.fifaworld2008.de/files/Setup_SM08_Beta_0_01.exe işte arkadaşlar link (sound master 08)
BLACK EAGLE5 evet arkadaşlar sm08 oldupuna göre sizden ricam söyle sağlam bir tsl tezahurat yaması yaparsanız mükemmel olur mesela fifa06 ve fifa07 de akrap nickli üyenin yaptığı tezahurat yaması vardı
sedat_gencfb ewt geçen senekiler güzeldi ama herhangibir yama yüklendiğinde sesler kayboluyordu onunda önlemi olursa seviniriz :D