Arkadaşlar pes08 master leaguede 2ci sezondayım şu zamana kadar hiç bir yama yüklemedim. Dün forma yamasıyla logo yamasını yükledim ikiside çalışıyor normalde ama forma yaması master lige girince çalışmıyor sadece (manchesterunitedde YANİ BENİM TAKIMDA) geri chelsea olsun arsenal olsun çalışıyor ama sadece forma yaması master ligde çalışmıyor. LÜTFEN YARDIM
Not : Yeni Master Lig Açtığımda Çalışıyor....